Monday 12 October 2015

Mahathir Takut Khairuddin Dan Mathias Bocor Rahsia?



PC yang di buat oleh Tun M sebentar tadi menjurus serangan kepada SOSMA di mana TS Muhyiddin Yassin juga ada ketika meluluskan rang undang undang itu.

Tetapi harus di ketahui kisah di sebalik PC ini.

PC yang di sokong oleh UMNO Reject dan Leftover ada lah atas mahu menunjukan kepada yang menyokong Tun M baik di BNM, MACC dan mana mana jabatan dan agensi kerajaan , mereka akan di bela jika tertangkap.

Kerajaan Ds Najib di kata kan sedang memasang perangkap kerana mendapati ada pihak terlupa siapa majikan mereka lalu menyalurkan maklumat kepada orang luar dan mereka yang menyokong Protun.

Dalam PC sebentar tadi Tun M dan penyokong nya memberi ulasan berkenaan SOSMA walau pun hampir semua mereka hidup dalam era ISA di mana Tun M amat senang sekali mengguna kan nya atas pelbagai alasan untuk apa sahaja yang dia fikir patut.

Tapi , pada sidang akhbar nya tadi Tun membidas akta yang di guna kan kepada 2 kuncu nya , Tun lebih menumpukan kepada salah guna kuasa seolah olah mengetahui diri nya juga sepatut di seret sama .

Apa yang rakyat tidak tahu pada sebab nya PC ini di adakan ada lah ketakutan pihak Tun dan beberapa taikun pemberi dana kepada kepada gerakan anarki ini akan terdedah dan terbongkar oleh Mathias Chang dan Khairuddin.

Rakyat pasti akan tahu siapa mereka dan kenapa mereka beri dana tersebut.

Itu sebenar nya.

Maka soalan lama akan kembali menghantui di mana perilaku Tun ketika berkuasa akan terdedah kenapa taikun taikun ini memberi dana untuk gerakan Tun menjatuh kan Ds Najib.

Selain itu nama nama penjawat awam dan agensi kerajaan turut akan terdedah jika dalam siasatan Polis terhadap 2 talibarut ini membuka rahsia.

Umum juga mahu tahu siapa membayar hutang si muflis dan juga bayaran keluar negara menaiki jet untuk membuat kerja anarki.

Jadi itu lah sebenar nya berkenaan PC Tun Mahathir yang di iringi mereka yang sudah hampir pupus dan habis tempoh.

0 comments :

Post a Comment