Wednesday 14 January 2015

OSTAZAH PENING CERITA PASAL "K-POP" PULAK!!!


Heh! Berita ni memang satu perkara yang tak perlu kita nak herankan sangat sebenarnya. Si Ostazah Pening yang tak bertauliah tu sudah pasti akan memberikan respon mengenai isu ni.


Lagi pun dia lebih suka menyalak dan meroyan dalam laman media sosial dari nak bersingsing lengan turun membantu mangsa banjir yang melanda Negeri - Negeri di Pantai Timur.


Kalau setakat nak komen itu ini, memang Si Ostazah Pening tu cukup pandai. Itu memang ilmu yang dia belajar dari kalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu sejak dia 'Berhijrah'.


Tapi, isu pasal K-Pop tu sebenarnya hanya sekadar untuk alihkan perhatian rakyat dari isu mengenai skandal yang mengaitkan Si Husam Kambing tu dengan pembalakkan di Hulu Kelantan.


Jika sebelum ini, Si Husam Kambing tu telah dikaitkan dengan projek pembalakkan yang berleluasa disekitar kawasan tersebut didakwa menjadi punca kepada banjir terburuk di Kuala Krai.


Persoalan mengenai hubung kait Si Husam tu dengan kartel DAPigs yang turut dikatakan mendapat habuan besar sehingga menyebabkan banjir tu masih lagi belum dijelaskan kepada rakyat.


Bahkan persoalan demi persoalan terus dibangkitkan dikalangan rakyat yang mahu mengetahui kenapa Bekas Exco Kanan Rejim PAS Kelantan tu menggelabah sangat tak tentu arah.


Soalnya, kenapa dia menggelabah? Sebab dia tau, jika isu balak itu dibangkitkan, maka sudah tentu dia akan menjadi sasaran. Jadi, tak heran la kenapa Si Husam Kambing tu menggelupor.
 "Siapa Husam? Orang PAS pun tak suka dengan Husam ini. Dia sepatutnya mengantikan Nik Aziz tetapi kerana Nik Aziz pun tahu orang kanan nya ini dahulu sebenarnya tidak layak untuk ditabalkan sebagai MB. 
 Maka terlepas lah kerusi MB dari Husam. Jika Husam jadi MB, botak Kelantan dalam masa  dua tahun. 
 Cukuplah kalau Husam jadi jadi MB,  satu Kelantan boleh di simen , bukan saja balak habis, pokok pokok buluh, pokok pisang, pokok petai dan jering pun habis bersih." - lapor SelangorDaily.com

Demikian pandangan sesetengah pihak bila berbicara mengenai isu yang dibangkitkan berhubung pembalakkan yang tidak terkawal di Hulu Kelantan tu. Isu tu jelas tidak dijawab oleh Si Husam.


Itu pun belum lagi kita cerita pasal skandal penyelewengan bantuan untuk mangsa banjir yang diberikan oleh sahabat - sahabat dari kalangan Rejim Pakatan Selangor dan Rejim DAPigs Pulau Pinang. Kalau cerita pasal bab tu, mau terkencing pulak dia dibuatnya!!!

0 comments :

Post a Comment